En dag i Vinterland

Strax efter 7 igår morse så blev jag upphämtad. Sov mest hela resan tills vi var framme vid kungsberget där man äntligen fick se en massa snö! otränad som man är så fick benen ganska rejält med stryk i början. Men smärtan och mjölksyran känndes inte efter ett tag då man blivit så van med det. Johanna fick en nära döden uppevelse med vurpan off the year och landade på huvudet "CARRO! hade jag inte haft hjälm hade jag varit död nu!" Ha hjälm barn!

På vägen hem så tjatade vi och små pojkarna om ett besök på Donken! Johanna och jag började sjunga övertalnings låtar om donken med julmelodier. ...."nu är det jul igen nu är det jul igen och julen varar hela vägen till donken..." (jingle bell melodin) "donken, donken vi vill ha donken, en bicmac med extra ost och en garlic på sidaaaaan"

Jag är övertygad om att det var vårt fina låt arrangemang som gjorde att vi till slut svängde in vid det stora M:et.








Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0