making freckles

Godmorgon Sverige! eller god eftermiddag kanske det är nu. idag ställde jag klockan på 9 (fruktansvär tid att vakna på när man egentligen är ledig) och var nere i tvättstugan vid 10tiden. Blev klar för ett litet tag sen och känns bra på något sätt att inte ha sovit bort halva dagen utan gjort något vettigt.

GÖRA IDAG DÅ?  Ska mysa ner mig i soffan ett tag och banta ner röven med lite björnbärs soppa som lunch sedan ska jag möta mamsi för en middag på stan. I tisdags dog nämligen min mormors syster och mamma var helt förstörd så ville få ut henne från hemmasittandet.

Tråkigt idag är dock att solen inte är framme, hade sett fram emot att bränna lite hud på balkisen menmen, får hoppas på finare väder imorgon istället.

Light Rest Light Breeze by Liam Kearney.






Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0