Min 21 årsdag!

igår fanns det ingen tid för data så skriver här idag istället. Igår fyllde jag nämligen 21! Hurra för mig! Men kändes inte alls som det gjorde när man var liten och var vaken timmar innan familjen skulle smyga utanför dörren med tårta och paket. Vaknade förjävligt tidigt för en annan orsak istället, nämligen frukostmöte på jobbet 8:00! Sedan jobbade jag hela dagen till klockan 18.

Min faster, hennes man och min kusin hade bjudit in sig på lite fika hemma hos mig så jag passade även på att bjuda syster som jag inte sett sens innan jag for till österrike. Strax efter 7 plinga det på dörren och det tog mig några sekunder att förstå att det inte var mina väntade gäster. Andreas, invalid-johanna och tandställnings-fia kom för att överraska mig, Bebisar! Andreas mor hade skickat med han en present från henne som var en stor necesär med hur mycket smink, och hudprodukter som helst! (reminds me att jag måste ringa henne sen). men om inte det var tillräckligt så öppnade jag Andreas,fias,johannas och jessicas present som var....håll i er nu... Playstation 2 med singstar!!!! var inte långt från tårar där utan hoppade på dom av glädje istället. Kan man ha underbarare människor i sitt liv? jag tror inte det.

Johanna hade även slitit med att göra ett bildspel på dvdfilm med "våra" låtar och en satans massa utebilder, österrike, hultsfred och fyllefilm på fia. Har aldrig fått något så fint nånsin.

Mycket lyckad födelsedag med även en massa blommor och vin från min fasters familj, sorry för de äckliga bullarna;)

Har precis varit och köpt mig singstar Schlager men måste nu snabba mig för dags att börja jobba igen.

Älskar er så mycket mina smultron!!!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0