Nykär...

Åh, pirrar i hela kroppen. MINNS DU? minns du hur det kändes när man för första gången började känna kärlek som en blandning av pirr, rysningar och nästintill smärta för den var så stark? När jag ser på denna video (och jag bryr mig inte hur töntig jag låter för känslan är så mysig) så rusar blodet lite extra genom kroppen och magen bildar en knut av välbehag. 

Älskar hur låten är gjord till en ballad version samtidigt som Måns utséende är något jag skulle kunna falla för stenhårt hos en kille. Lite skäggstubb, inte ovårdad stil men lite söder-layback känsla över del hela. Lyssna och njut!











Kommentarer
Postat av: Sofie

ååååh va fin låt:D:D

2009-04-16 @ 20:50:53
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0