Sliten brud

om vi säger såhär: I fredags var jag ute, jobbade lördag, i lördags var jag ute, jobbade söndag OCH i söndags var jag ute och jobbade idag, detta resulterar med att jag låg ihopkrupen i lagret på jobbet idag i en hög med kläder och sover bort min lunch.

Men åh vad roligt jag haft det=) alla 3 utgångar vart lyckade. igår så var en gammal killkompis hemma hos mig och så åt vi middag och pratade massa om vad som hänt senaste 2 åren vi inte har setts. Senare på kvällen så får jag ett spontant samtal från Zandra om att hon hade en plan för oss, att gå på en studentskiva med disco tema. Perfekt tänkte jag för jag pallade inte duscha håret så gjorde inget att det var lite skitit för man sprejjade ändå upp håret i en galen frisyr och ingen klädångest behövde jag heller, vart bara att slänga på sig de färggladaste kläderna man hade, hälla i sig lite vin och dansa natten lång.

Men jag är så trött nu, tur att jag är ledig imorrn då ska jag ta igen all förlorad sömntid.


Min sovplats på jobbet









Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0