Jobb(ig) vecka

Nu är jobbveckan igång igen, hade lång ledigt (4 dagar) i det härliga vädret men nu är jag instängd inomhus igen. Man missar verkligen de fina dagarna nu så det känns ju inte så jätte kul. Men jag jobbar med Martina och det är alltid kul även fast det inte är så mycket kunder nu när medelhavsvärmen har kommit. Johanna kom förresten förbi idag och förgyllde den lilla stunden hon var där, hon skulle iväg och jobba och ville bara säga hej men blev väldigt glad ändå för besöket. Imorgon så ska jag och Martina ha tjejkväll med middag och en flaska vin hemma hos mig, sedan beger vi oss nog ut på stan, kanske trädgårn. Har funnit en nyfavorit bland de vita vinerna, riktigt gott och prisvärt så den korkar vi upp imorgon.


Torr, fruktig smak med inslag av ananas, päron, citrus och vanilj.87:-

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0