Medelhavsvärmen!

Vart hur härligt som helst i helgen på Grinda! Fylle-brännboll (mitt lag vann såklart), 75 pers långbord, grillat, snapsvisor, lotteri, bad och en massa prat skratt och bajjamajja på det! Jätte glad att jag fick följa med Nathalie! Bilder kommer senare, hade ingen kamera med mig och mobilen låg i väskan hela tiden så jag tänkte sno några från Emma när hon lägger upp några på Facebook.

Idag har jag varit ledig och är även det imorgon! Martina ville leka efter jobbet så får se vad som svängs ihop. Mor och far har varit här med lite fikabröd och medans pappa fixade min data så låg mamma och jag och halvsov i min säng. Blev så otroligt trött nu på eftermiddagen.

Förresten att medelhavsvärmen är här har väl inte ungått någon hehe. Kalas!


En bild fick jag iallafall! Natta som förbereder dagens inför brännbollen


Från mitt favorit fika/mat/barställe i Rålis igår kväll


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0