Biomys

Idag så vaknade jag ensam i sängen då johanna redan åkt till jobbet. Vaknade av att pappa ringde på hemtelefonen och fråga om han skulle köpa med lite frukost/lunch till mig vilket jag naturligtvis tackade ja till. Han skulle vara snäll och installera om mitt antivirus program eftersom jag och datan inte riktig förstår oss på varandra. Efter en lång frukost/lunch så hörde Natta av sig för om jag va sugen på bio, Självklart! Var jätte länge sen jag va på bio så vi bestämde oss för att se Yes Man. När vi kom fram till biljettsäljarnissen så fanns det bara 3 platser kvar och alla var utspridda, så det sög. Efter lite betänketid så bokade vi biljetter till Seven pounds som gick 2,5 timme senare. Sålänge så gick vi hem till mig och snacka allmänt skit om livet och annat.

Filmen var jätte bra, inte roligt bra, mer sorgsen bra. Först störde jag mig på att man inte riktigt förstod vad som pågick i filmen men det höll mig fokuserad och så jag inte tappade intresset. 2 timmar senare så satt hela bio salongen och grät, började med att jag kände hur ögonen började vattnas men kämpade imot för jag orkade inte komma utgråtandes från biosalongen då slutet på filmen var nära. Men det räckte med att man hörde en tjej länge bak snurvla till och så satte kedjereaktionen igång och alla kom ut tårögda. Men det var ett BRA slut! sorgligt men jätte bra!

Uppskattar man livet lite mer, eller en smula iallafall.

Nu ska jag "laga" mat i micorn och se på rosa pantern som går på 4an sen är det läggdags för imorrn blir det jobb, 100% OB HELL YES!






Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0