Bye Bye ugly guy!

Då säger vi heeej då maliiin! eller på ditt eget språk "bye bye ugly guy!" nu sitter du säkert på ett flygplan någonstanns i världens stora luftrum påväg mot Australien. Måste medge att jag är lite avis på dig, kommer komma hem som en pepparkaka och få uppleva en massa äventyr.

I fredags samlades vi allihopa för en avskedsutgång som började i en lägenhet med en massa singstar, otroligt vackra stämmor vi åstakom;)

Idag har jag varit ledig, syster kom förbi en sväng och hjälpte mig med att tvätta och så såg vi Benjamin buttons (hur det nu stavas) som var fööör lång, intressant, men alldeles för lång och ganska händelselös. Menmen vi kämpade igenom den med en viss del av flams emot slutet. Saknar dig så mycket syster att flumma runt med nu när jag inte bor hemma längre!

 












Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0