Hjärta av vanilj

idag är min lediga dag och jag är sjuk. Hatar att vara sjuk, jag som Aldrig annars blir sjuk. Men vid 12 tiden så ringde det på dörren och det var min söta syster och mamma som kom på besök. Dom hade varit och handlat 4 påsar ostpoppcorn till mig (som är det godaste som finns! prova om du inte har) och lite annan mat att fylla mitt kylskåp med.

Blev även en liten fika tillsammans då de hade köpt hem sallader och ett vaniljhjärta till mig. Har varit strålande väder idag så hade jätte gärna följt med dom ut på stan men det fick jag inte då mor tyckte jag skulle kurera mig i soffan och bli frisk.

Så ska krypa ner i soffan nu med filt och en påse ostpoppcorn. Mumma!









Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0