Lediga dagar

Jag känner mig lite kluven, när jag jobbar så längtar jag till dagarna då jag är ledig för att få sova ut och bara slappa. Men när jag väl är ledig, som idag, så blir jag så oehört rastlös och tänker att jag lika gärna kan vara på jobbet och tjäna pengar en sitta här hemma.

Men helt meninglöst var det inte att vara ledig idag då syster kom förbi efter skolan som lite sällskap och tog med sig en massa nygjorda pommes från hörngrillen. Om ett litet tag kommer även Bella som bjöd in sig själv då vi inte setts på länge, vi lyckas alltid boka in något litet halvt men sen så kommer det jobb eller annat ivägen så idag fick det vara nog med avbokningar.


Vi på kreta


Fina bella hemma hos mig





Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0