Pass it on


(matlåda på jobbet, chockerande gott t.o.m dagen efter)

Minns ni mitt receptet jag berättade om från Jamie olivers nya matprogram? Jag lagade det! 2 gr på en vecka och tillräckligt mycket att det räckte båda dagarna till matlåda dagen efter. Det var så himmelskt gott! Lagade det först hemma hos Andreas som blev jätte imponerad och föreslog att vi borde ha en kväll kanske 2-3 gr i månaden eller så då vi turas om att hitta något tilltalande recept och lagar det och lär den andre. Några dagar senare så bjöd jag hem Johanna och lärde henne receptet och hon blev lika imponerad och skulle bjuda sina föräldrar på det och även hon föreslog samma idé som Andreas hade. Det är mycket roligare att laga mat tillsammas med någon och för någon så att man inte är ensam om de nya smakerna. Idag så kokade jag mig lite nudlar bara... säger ganska mycket.

Pass it on people!






Kommentarer
Postat av: johanna

sv: haha vi kör på samma grej! apelsinen funkade faktiskt lite för mig :)

2009-02-25 @ 19:42:41
URL: http://johannalindholm.devote.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0