Upprörd om unga mödrar!


Jag sitter och tittar på unga mödrar i väntan om min tvättid och jag blir så frustrerad om hur omogna och ansvarslösa vissa i programmet är. Detta blir komplicerat men försök häng med:

Detta par tex: Simon och Michelle gifter sig (minns inte åldern men kanske vid 18 års ålder), 1,5 månader senare så skiljer dom sig, Michelle är redan då gravid. Simon hittar en ny tjej, Sofie. Michelle bor ett tag med Simon och Sofie men flyttar sedan när hon får reda på att Sofie är gravid. Simon LÄMNAR sedan Sofie i gravideten och går tillbaka till Michelle.

ÄR DET BARA JAG SOM BLIR UPPRÖRD!?
 







Kommentarer
Postat av: jessie james

jo då visst är det mysigt med snö osv. Men man längtar juh något jävulskt tills det blir sommar varje gång man sätter ut foten och det visar -15 :P

speciellt när vänner och bekanta är i thailand osv.

Men snö är juh helt klart mysigt. annars skulle jag nog inte bo kvar i norrland :)

2009-01-07 @ 13:12:25
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: saran

kollade på det där ibland när det började gå. men jag klarade inte av alla idioter så jag fick helt enkelt sluta!

2009-01-07 @ 17:28:08
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0