Veckans planer

Veckans planer för en arbetslös:

Måndag: Göra en synundersökning samt beställa glasögon.

Tisdag:
 Jag och min mor ska göra ett besök på en skola som jag är intresserad av att gå på samt luncha.

Onsdag: Efter ett nostalgiskt sms av pappa "Om du vill kan du besöka mig på jobbet nästa vecka. Det var 9 år sedan du ritade teckningarna jag har uppsatta här." så ska jag åka tills hans jobb och äta lunch och göra lite nya teckningar hehe. Träffa en gammal klasskamrat på eftermiddagen.

Torsdag: Inredning och design kursen

Fredag: Inredning och design kursen sista dagen. Redovisning och gemensam lunch ute.

Lördag: Maskerad med temat Bad taste

Söndag: Planerad baksmälla.



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0