Akuten

Åh vad jag tycker synd om mig själv just nu! Hade redan igår en liten misstanke om urinvägsinfektion men efter att ha hällt i mig en Liter tranbärsjuice (lindrar smärtan) så gick det över. Även idag innan jag åkte till jobbet mådde jag tipptopp men så fort jag kom till butiken och gick på toa så sved det som fan, jag fick feberfrossa, höll på svimma och insåg att jag inte alls var kapabel till att jobba.

Mathilda skickade hem mig och jag ringde runt efter sökande på någon som hade lite piller emot det. Nathalie hjälpte mig hitta närmaste Närakuten så jag åkte dit och fick tid 2 timmar senare. Sitter hemma just nu och väntar ut tiden tills jag ska åka igen.

Buhu





Uppdatering Söndag 5/7
Vaknade halv 5 inatt av att jag hade jätte ont och kissade blod, KUL KUL KUL! va vaken i två timmar  innan jag kunde somna ifrån smärtan. Ska iväg till jobbet strax men just nu känns det faktiskt okej i kroppen, hoppas verkligen att det håller i sig idag.

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0