Ben Ben Ben Ben Ben

Är det någon som har märkt att jag gillar mina ben?! haha. Profil bild och nu även en ny header på just, mina ben. Satt och lekte runt bland alla dess tusentals bilder jag har i mina miljontals mappar och hittade denna bild när jag precis hade köpt mina vita knästrumpor. Aldrig använt dom (om man inte räknar dom gångerna jag haft dem som myssockor) men jag tyckte det var en charmig och kul bild, lite photoshop på det och Woula! 

Men tro inte att jag är en människa utan dom där fördömda celluliterna för det är jag inte! Tro mig och nej jag tänker inte lägga ut något bildbevis på det men ses vi på stranden så kommer ni förstå.

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg! vart har du köpt leopardstrumpbyxorna? :D

2009-07-25 @ 18:09:15
URL: http://hannaplacee.devote.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0