Ikea


Min bästa Johanna


Mattan som jag har tittat på tusen gånger men aldrig köpt, nu var det sluttittat!


Kryddburkar till vänster och gladburk till pastan

Blev lite småsaker från ikea. Köpte mig en morgonrock, en glasburk och två kryddburkar, vitt påslakan, en fluffig matta, en picknicksfilt och en saftbägare. Middagen blev på donken, ja jag vet onyttigaCarro sån är jag... Har precis lagat klart Kyckling a la prossicutto som ska räcka till 2 luncher nu när jobbet börjar. Ska verkligen Verkligen försöka att vara duktig med att ta med mig matlåda nu. Så vad tippar ni? klarar jag mig två veckor?! Jag tippar en vecka...

Kommentarer
Postat av: Stina

Fin banner/header! Kram :)

2009-07-27 @ 17:13:53
URL: http://mybloggilogg.devote.se
Postat av: johanna

det blev ju supersnyggt jue!:D håller på med mitt, det tar evigheter att sätta ihop hela

2009-07-28 @ 15:37:54

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0