Ut på djupare hav





Varför finns Facebook?!?! Hatar Facebook. Man ser något och så börjar tankarna spinna och hjärnan blir bara ett ända stort kaos! men varför ska jag bry mig? we have moved on och det var ju egentligen det bästa vi kunde. "i knew it!!!" var det första jag tänkte när jag såg det.. Men vadå, säg mig någon som inte blir lite svartis i en sådan situation? Precis! Helt normalt när man kännt någon så pass länge. Ärligt talat så kan jag fortfarande gå in på jätte gamla ex sidor  och känna ett litet sting i hjärtat när de funnit någon ny mycket snyggare flamma än vad jag var, hehe, att vara tjej är fan ingen lätt lek.

Tur jag slipper nätet på ett tag nu för jag drar ut med päronen på sjön. Ska bli jätte skönt. Vi hörs när jag kommer hem!
Kärlek till mina nära!



Uppdatering 14/7
Vi är kvar vid båthamnen idag, fick extremt ont igen igår kväll så tidigt imorse ringde jag och fick jag en akuttid hos en läkare som skrev ut nya piller till mig för min Urinvägsinfektion som inte hade gått bort helt än. För en liten stund sen så läste jag min systerkomentar om ett av mina inlägg och tårarna var inte alls långt borta! ÅH KOM HEM NU!

Postat av: Sofie

Jag mår bra bebisen. Jag tanker på dig varje dag. saknar min syster och tänker hur lycklig jag är som har dig som min syster!! Visst kommer det suga att åka härifran, det e helt underbart här men gud sa vad jag ändå längtar hem till dig och alla andra. Hoppas du får det bäst pa båten och tills vi ses. Love you<3


Kommentarer
Postat av: sofie

hehe va soot du e:):):) sag att du hade det skont ute med baten forutom det dar med ipoden hahhah. pusspussee<3

2009-07-20 @ 08:26:44
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0