IKEA

Idag så har det varit en riktigt bra dag. Jag gick upp vid 7 imorse för att gå på morgonmöte på jobbet, var faktiskt riktigt bra att komma upp tidigt så man inte sov bort halva dagen. Efter mötet så gick jag och hämtade ut min tapet som jag ska visa lite senare sedan så mötte jag upp Pihlen för att äta lunch. Då jag fick min hälsopanik igår så tog jag en sallad och en juice, var inte alls särskillt gott.

Iallafall så tog vi en sväng till Ikea där han hade lite ärenden och jag passade på att köpa lite ljus, en pall till badrummet då jag är för lat att stå och sminka mig, en lampskena till hallen och några dimmers. Älskar att vandra runt på ikea och bli inspirerad av allt som finns och få en massa kreativa ideér.

 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0