Hugo i Den Rätte För Rosing

Sitter och tittar på Den rätte för Rosing. Jag kan inte låta bli för det är ju trots allt Linda Rosing och säga vad man vill om henne så har hon ju lyckats med tv-showen efter som Here i am framför tvn! Är ju egentligen mer pinsamt för killarna som har sökt in tycker jag som är lite halv tönt/bondiga eller playboysaktiga enligt mig. MEN denna pojkvask Hugo är ju riktigt ögongodis tycker jag! Han är riktigt charmig och har gimten i ögat så man måste bara ge ifrån sig et "AWWW" så fort han säger något på tvburken.

Har även läst på en Petras metroblogg att hon såg Hugo och Linda på O'Learys så kanske det blir han iallafall i slutet vilket jag inte alls tycker är helt okej. Hon är ju trots allt 35 och han bra 19, visst åldern spelar ingen roll men för fan detta är ju pinsamt!



Bild lånad för finest.se

Kommentarer
Postat av: DELANIE

Nice blog :) Many hugs Delanie!

2009-03-10 @ 11:51:42
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0