Uppdatering!

Har varit lite segt här på bloggen, Har helt enkelt inte haft tid. Uppdatering sens senast: Har jobbat hela helgen, i lördags var vi en man kort men jag och Bella gjorde ifrån oss ett kanon jobb ändå! Guldstjärna för oss:D. Jag vart så laddad efter jobbdagens hets så åkte fort hem, tog en snabbdusch och sedan for jag till Joahnna och spelade singstar. Efter lite förvirring i staden så mötte vi upp Zandra och gick in på Södra Teatern, granne till mosebacke. Jäkligt bra drag var det där inne, en nyfunnen pärla!

Söndags så jobbade, en aning tröttare än lördagen. Igår var jag äntligen ledig och passade på att tvätta och städa hela lägenheten. Sedan kom Zandra och Lina förbi på GI-middag och movietime.

Just nu sitter jag på jobbet och har varit onyttig med donken krubb, Men på senaste tiden har jag varit relativt nyttig så tyckte jag kunde unna mig. Ikväll blir det avskedsmiddag för chefen med alla tjejerna.

Trevlig dag allesammans!







Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0