Feberfrossa


Mysmums på jobbet

De senaste dagarna har varit 3 riktigt upponer dagar för mig. I onsdags natt runt 12 tiden när jag skulle lägga mig så började jag frysa, hosta fick rinnig näsa och febern steg i taket. (Både tur att jag var ledig både torsdagen och fredagen men även otur i det då jag inte fick njuta av ledigheten!) Fick inte mer än 1 timmes sömn den natten. På morgonen så började jag kallsvettas som en galning och låg i soffan hela torsdagen och kunde inte få ner något annat än flytande mat då halsen gjorde motstånd. Natten gick mycket bättre och jag kunde som tur var sova och fredagen var lite bättre men hade fortfarande förjävlig hosta och lite feber. Imorse så bestämde jag att jag ska banne mig till jobbet och få mina OB timmar ÄVEN fast jag låg med huvudet i toaletten 10 minuter innan jag skulle gå.

Trots allt detta så gick det faktiskt strålande idag. Hjärtat Johanna kom och joinade mig på lunchen och vi satte oss och pratade allvar om våra framtidsplaner över en grillkorv.

Dåligt med folk idag men jag och brudsen försökte göra det bästa av situationen. Bella berättade härliga bajshistorier och jag gick och köpta oss lite dipp och gurka som vi mumsa i oss mot slutet av dagen. (mysig övergång jag fick från bajs till dipp haha, men vafan här är vi inte så pryda)


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0