lilla lillasyster



Älskar maskerader! För min del blev kvällens tema rock - underbar kväll med brudsen!
För min bejbisyster blev det maskerad som dragqueen. (syster till höger på bilden) Hon ser så vuxen ut och jag förvånas att jag inte tänkt henne som det förens nu. Ser henne alltid som en liten tjej som varken vet vad killar eller sex är för något.

they growing up so fast!

Inte lång kvar heller tills hon ska till USA och stanna 2 månader. Tänka sig, min lilla bejbisyster ska ut i stora världen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha du är ju för söt syster min! Jo jag växer ju ganska mycket :$ Snacka om att man är pirrig i magen inför resan. Men jag hoppas det ska gå bra:)

<3

2009-05-25 @ 19:04:52
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0