Solning på Lidingö

   

 

Åh vilken mysig dag jag hade igår!

Jag och Nathalie bokade en dejt för solning så jag åkte ut till henne på Lidingö där vi la oss på en brygga nere vid vattnet. Kändes så ovant att ligga där i bikini, nästan lite naket, men åh vad härligt det var! Efter en massa timmar av stekning så gick vi hem till henne och åt Oxfilé pizza med Beasås. Dagen avslutades med ett biobesök med filmen "Män som hatar kvinnor". Kan verkligen rekomendera den filmen, hemsk film men gripande. Jag hade inte läst boken så jag vart så upprörd för hur vissa män är, för verkligheten är ju att det just finns sådana män, få men det finns! Hemskt.


Här är min tomatbränna jag hade fått till kvällen


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0