Godnatt!

Dags för att gräva ner rumpan i soffan, poppa en stor skål popcorn och zappa mellan kanalerna ihopp om att hitta någon bra rulle man kan skratta eller gråta lite till, jag föredrar nog att skratta så jag gråter.

Hoppas att ni är taggade för imorgon!

Ser fram emot lite riktigt mat än mina nudlar.

Bella "Hej carro! Vad gör du?"
Jag "Jag lagar lite mat"
Bella "haha är det nudlar eller?"
Jag "hehe nejdå jag gör macaroner och köttbullar, Fast jag åt faktiskt nudlar till lunch och ville inte ha det till middag också så jag gjorde macaroner för omväxlingens skull"
Bella "Eh...Carro du kommer bli undernärd"
Jag "That's why Donken finns!"







Kommentarer
Postat av: MaLiN

Desamma! =)

jaa de är klart

2008-12-30 @ 23:24:36
URL: http://aahlander.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0