Söndag

Igår blev det soffan och filmen "Fullt hus" för mig. Skulle träffat tjejerna men kroppen var allt för sliten från fredags natten. Idag är det strålande sol och jag ska om en stund ta en liten promenix i det fina vädret. Är det bara jag eller är det inte alltid sol på söndagar?

Nedräkning till Nyårsafton nu. Har fortfarande ingen stadig plan men det gör inget! Efter att ha sett Carrie och Miranda i Sex and the city movie sitta ensamma hemma och äta nudlar på nyårsafton så bryr jag mig inte så mycket längre. Är bara att inse att Nyårsafton är och kommer alltid vara överskattat. Ligger en förbannelse över den natten då ju mer man planerar ju dåligare blir det.

Nyårsmiddag blir det ialf sedan får vi se vart det bär av. Vill ju vara med flera personer på nyår men alla är på olika håll så blir nog svårt.







Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0