Mysdag!

Lina i parken, vi började prata om måsskit och att jag blir livrädd så fort en mås kommer för jag är övertygad om att dom siktar in sig på människor, hon sa "nä då" och "jag har aldrig fått måsskit på mig", MEN sen så ringde hon mig för en liten stund sen och skrek "CARRO! En måsskit sket precis brevid mig så det skvätte upp på mitt ben" haha. Nu har jag smittan Lina med min otur, Förlåt bejbi!


Mys på min balkong


Snygga Bella

Vilken förjävligt bra dag jag har haft idag! Träffade Lina och just 10 minuter efter vi lagt oss i rådisparken så sken solen upp och det blev klarblå himmel. Låg och läste skvaller, spelade kort och pratade allmänt strunt till klockan 4. Sen gick vi till mitt nyfunna cafe där jag var i måndags, det ligger längst vattnet på en utbyggd brygga och är både en bar och ett fik.

Jag åkte sedan hem till mig där Bella kom och så myste vi på min balkis med frukt, bullar och saft. Hon stannade även på middag som bestod av couscous, sallad och Buffalos wings!

Jag kan inte säga det nog många gånger; KANON DAG! förrutom en liten pessitess att jag började känna av min urinvägsinfektion igen, måste ju vara något fel om den inte gått bort efter 2 doser av 2 helt olika piller vilket är 20 dagar! Imorgon är jag sugen på att gå i inredningsbutiker och köpa hem lite söta färger till min mest svart/vita lägenhet, Celina som jag var med i måndags hade världens finaste lilla lägenhet med söta kort och färger överallt, så vill jag också ha!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0