"Ursäkta röran vi bygger om" Dag 1

Åh äntligen är projekt "sovrum" igång! Bröderna Pihl kom över idag och spacklade väggarna så att de blir fina inför den vita färgen och sedan fondtapeten som ska upp i slutet av veckan. Så imponerade av killarna, man behöver fasiken en händig man som kan snickra och måla. Jag har alltid haft en massa ideér om hur jag vill att något ska bli och vara men jag kan ingenting om hur det ska gå till.


Här är lite bilder från idag.


Notera den fula IKEA lampan paret som bodde innan lämnade mig med, måste köpa en ny! Pinsamt!




Har även köpt ett cerise färgat tyg som jag ska göra kuddöverdrag av till soffan så att vardagsrummet och sovrummet (den cerisa tapeten) har kontakt med varandra. Älskar denna färg! Tog mig 2 timmar att sy EN kudde för hand så gör de resterande 2 någon annan dag. Ska visa ett tips om hur du gör de avtagbara senare i veckan.




Fortsättning följer...

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0