Final the Bachelorette

Har just suttit och lipat oavbrutet i en timme. Kollade på sista avsnittet av The bachelorette och började lipa för att jag visste redan vem hon skulle välja (då jag tidigare skulle göra ett inlägg om henne och råka se misstänkt många bilder på Deanna och En av killarna). Jesse!!!? Jag menar, va?! Nästan så jag blir äcklad för var ju inte alls den personen jag ville. Jag älskade Jason, han var ju mr Dreamman! aja, får nöjja mig med att idag så är de ändå inte tillsammans längre, de gjorde slut efter ett tag. HA!


Älskar program med kärlek, var så mysigt, ledsamt, smärtsamt, kärleksfullt helt perfekt! Jason brukade alltid springa mot Deanna varje gång han såg henne. Jag önskar att en dag så kommer någon känna så starkt för mig att den personen inte kan vänta med att få krama mig så han är tvungen att springa...

Föll förresten för slutlåten så här är den


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: OkeJ=) Har du tagit den bild (som du har på bannerna) med din vanliga digitalkamera?:)

2009-09-03 @ 19:22:22
URL: http://amandaoe.devote.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0