Fredag





Igår så mötte jag upp min vackra Selina och gick på spontanbio, det blev Harry Potter såklart! Filmen var 2,5 timme lång men kändes mycket kortare, kanske för vi är harry Potter Fan. Riktigt konstigt slut dock. Senare på kvällen så gick jag, Selina, Nathalie, Linda och Bill till Mosebacke där vissa drack vin vissa drack vatten. Super mysigt avslut på en fredag med trevliga konversationer om meterhöga pannkakstårtor som övergick senare i sexsnack och pinsamma situationer.

Ps. Jag är megastolt över mig själv för rökte inte under hela fredagen, Inte när jag var tvungen vänta på Selinas buss i 10 minuter, inte när jag gick till mosebacke, inte när jag SATT på mosebacke, och inte när jag gick hem! Stolt Stolt Stolt! D.s


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0