Middagsmys och Utgång


Söta Linda i mitt kök


Couscous, buffalo wings och sallad



Trädgårn, jävligt mycket folk



Sen spåra det ut på bajjamajjan

En perfekt Fredagskväll blev det! Linda och Martina kom hem till mig och så lagade vi middag, drack vin och pratade ut om allt och alla. Strax efter 11 hoppade jag och Martina på bussen till skanstull för att gå till trädgårn. När vi kommer dit så är kön 40 meter lång jag och blir otaggad och föreslår att vi går någonannanstanns. Men Martina drog med mig förbi alla människor mot "Gästlistekön" där vi hamade bakom 3 personer och så sa hon "Carro jag fixar detta"

Martina slår först i tån i en sten och snyggovakten skrattar lite lätt och säger att hon inte klaga för hon skulle bara veta hur hans tå såg ut. Efter lite skratt så kom sedan frågan

SnyggoVakten - Jaha, så vilket namn?
Martina - Gustavsson
SnyggoVakten - mm.. och i förnamn?
Martina - Ehm hehe Martina
SnyggoVakten - Nja, en Martin fanns det så är ju ganska lika
(Martina slår på sitt charmleendet)
SnyggoVakten - hehe ja det var ju faktiskt ganska nära, Och Du då?
Martina - Men hon är ju med mig, stod det inte + En också på listan?
(SnyggoVakten skrattar ännu mer och med ett flörtit leende så släppte han in oss gratis)

Efter stängning så drog vi med några till solidaritet där vi dansa våra fötter ömma. Kom hem runt 3 tiden och somna sött i min säng:) Martina fick vara mitt "telefon-gå-sällskap" för jag var för snål för att ta taxi. Perfekt kväll!

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0