Nu händer det grejer!


Mina knasbollar f.v Johanna, Jessi och Fia


Lunchen blev sushi på vårat favoritställe vid Mariatorget


På bion råkar jag ta kort på popcornen precis när reklamenkillen sträcker ut handen, hihi (ja jag har tråkig humor)

Igår på min lediga dag så kom Bejbsen Johanna, Jessi och Fia hem till mig och så satt vi och surfa runt på lite sidor och skrev upp lite planer. Tiden sprang iväg och vi blev hungriga så drog till vårat sushi ställe innan vi begav oss till Saga för att se biofilmen "Sommaren med Göran". Fia hade jobbat natt och insåg att hon aldrig skulle kunna hålla sig vaken till filmen så hon drog hem. Vi tyckte ialf att den var super skoj vilket märktes då vi nog skrattade högst av alla i salongen.

btw. Johanna, nu vet jag vem den där kändisen är som dom snackade om i filmen (google) hehe.

Kommentarer
Postat av: emelie

Sv: det kan man ju lungt säga att jag också gör:)

2009-08-18 @ 19:15:49
URL: http://www.emeliececilia.devote.se
Postat av: s

Jag uppskattar popcorn skämtet, helt i min smak! haha

2009-08-19 @ 11:51:05
Postat av: s

Jag uppskattar popcorn skämtet, helt i min smak! haha

2009-08-19 @ 11:52:50

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0