The Bachelorette



Mitt absolut bästa favorit program (ja, om man bortser från Vänner och Seinfeld) är The bachelorette med snyggingen Deanna, nästintill så vacker att man funderar på byta läggning. Men det bästa med programmet är inte att hon är så snygg, utan att jag varje gång blir så känslomässigt involverad att jag ALLTID gråter till varje avsnitt. och det är en sådan härlig känsla! Det värsta är att när jag börja söka runt på google efter bilder så hittade jag ju såklart vem hon valde på roscermonin! Arg blev jag för var inte alls den personen jag ville.

Men åter till det känslomässiga så är det så mysigt och få drömma sig bort en timme på onsdagskvällarna till den "perfekta kärleken" som programmet avspeglar. Efter varje avsnitt så tror jag på att evig kärlek finns och att den rätte finns någonstanns där ute för oss alla. Åh kärleksrysningar är så härliga!



Kommentarer
Postat av: johanna

sk jag säga vem som vinner! i knew it like a year ago

2009-08-15 @ 10:03:30
URL: http://muschki.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0