Tjejdag och jobbkväll


mmm! Sushi


Min vackra Johanna fick spader på Monkii




Vilket piss väder det är! Men jag sket fullständigt i att det regna och satte på min nya fina klänning jag fick av Sofie, var ändå ganska varmt ute så gjorde inte så mycket. Träffade Johanna och Jessica för lite lunch på bästa sushi stället vid mariatorget för att sedan prata igenom våra framtida liv. Spännande! Spännande! Dock efter en lång dag tillsammans så fick jag blodsocker fall och trodde jag skulle svimma på plats, vände på klacken och sprang typ till tunnelbanan, sa knappt hejdå till tjejerna och nu när minna sinnen fungerar igen efter mackor och fil så har jag världens dåligaste samvete... Hoppas ni förstår! Kan verkligen komma på 2 sekunder och då blir jag en stor jävla bitterfitta, hatar allt och alla och vill typ bara dö... blä för det. men nu mår jag bätte iallafall.

Om en liten stund ska jag möta upp Martina för att gå på lägenhetsvisning och sedan ska vi möta upp resten av mina 10 jobbarkompisar för att äta lite Tapas och dricka vin (vilket jag borde och kanske ska avstå då jag känner mig sjuk) Men vi får se, ska försöka ta lite bilder (understryker försöka)


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0