Min nya skogarderob!

         

Så här blev resultatet! Visst blev de la fint?! Dock så måste jag faktiskt lära mig att, inte bara med skor, kunna slänga saker när jag inte använder det längre. Varje gång jag "städar ur" min garderob så händer det alltid att mycket får stanna kvar även fast jag aldrig använder det. Standard tanken jag brukar ha är "Amen, hm, det kommer säkert någon maskerad eller annat tillfälle som jag kommer behöva just ett sådant här plagg". Och likadant är det med skor, billiga och helt värdelösa skor från Sko punkten som jag alltid får en massa skavsår av har jag fortfarande svårt att släppa även fast jag helt gett upp på dom och vet att jag aldrig kommer använda dom...





Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0