Tönt varning

Imorse så var jag och gjorde min synundersökning och valde ut ett par brillor jag tittat på ett tag nu. Jag minns för några år sedan när jag aldrig skulle kunna tänka mig att ha glasögon då jag tyckte det var en stor Nörd stämpel. Men nu på senare dagar så har jag ändrat mig och tycker det faktiskt är snyggt.

Sedan så strosade jag och mor runt på stan och jag köpte en sjal från indiska och en randig t-shirt från gina.

Jag känner mig så dålig det här med träning. Jag har ultimata avståndet från Sats på någon minut men ändå så lyckas jag inte ta mig dit! Blev medlem i oktober 2008 och har bara varit där 5 gr hitills. GAH, dåliga mig. Men idag har jag faktiskt bestämt mig för att det är dags. Sedan om det dröjer 2 månader till nästa gång så har jag ialf påbörjat träningen.








Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0