Tårarna bara rinner...

Gråter och gråter.. det slutar inte att rinna... Jag hittade mig fram till Thereses kompisars blogg som skriver en minnesblogg i hennes ära. Kommer upp minnen om en f.d klasskamrat som begick självmord... kommer upp tankar om att fan varför det finns idioter som tar liv! Jag blir så arg, ledsen, frustrerad och känner mig så förbannat hjälplös. För det finns inget jag kan göra, kommer alltid finnas onda människor som tar liv.

Mina vänner, nära och kära och familj - jag vill ni ska veta att jag älskar Er och det är synd att det behövs just sånna här situationer för att man ska känna att man inte vill ta någon eller något för givet. Ni vet vilka ni är och jag Älskar Er!

R.I.P



Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0