Hemkommen!

Nu är jag hemma igen från en helt suveränt underbar vecka i Österrike. Soligt väder, en jäkla ful bränna, skidåkning, afterski och mycket mer. Skulle viljat stannat där ännu längre för vardagen här hemma slog mig i ansiktet som en knuten näve. Jag är inte nöjd med tillvaron. Inte alls. Måste komma på hur jag ska lösa detta...

Just nu sitter jag på jobbet och käkar knäckebröd med örtsalt = min lunch. Känns som humöret ligger och väntar på att få ett utbrott av det värre slaget.

På onsdag är det my B-day. 21 år, ångest. Ibland går det så långt att jag blir avis på bebisarna som ligger i sina vagnar "åh vad skönt att bli runtkörd och gullad med och ingenting i hela världen att oroa sig för".

STRESSAD

Bilder från Bad gastein kommer också det lovar jag.







Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0