Helgen - Lördags





I Lördags var det dags att fira syster som fyllde 18 (egentligen i söndags men vi firade henne i lördags då hon kunde gå ut efter 12 slaget). Martina kom hemm till mig sen kom syster och hennes 2 tjejkompisar. Efter lite fördrinkar så drog vi till restaurangen Mongoliska där vi blev 12 personer som och gagga, åt, drack i 2 timmar. Efter så skilldes vi åt, sofie och hennes kompisar drog till gamla hedliga K15 och jag och Martina satte oss och drack på irish Pub. Blev en tidig hemgång för mig och Martina (självlart en donken innan). Hemma hos mig så halvsomna vi till en film i soffan och vid 3 ringde syster att hon var påväg till mig. Jag ville inte att hon skulle gå själv så jag tog cykeln och kom och mötte henne. Sedan sussa vi gott:)

Kommentarer
Postat av: soffy

vad fin gruppbilden blev carro :)

2009-10-20 @ 01:30:50
URL: http://mahaoo.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0