I'm going blond!


YES people it's true!


Jag är ju egentligen naturligt blond men de senaste 5 åren har jag färgat mitt hår brunt. Nu är det dags att återgå till min ljusa hårfärg. Har pratat med en ny frisör som Zandra har rekomenderat och ska träffa henne på torsdag för att få lite rådgivning, hur många behandlingar det behövs osv. Jag vill göra det så tydligt som möjligt att det inte får bli ens i närheten av att bli platina blont eller fejkliknande. vill att det ska se så naturligt ut så möjligt. Dessutom ska jag försöka stajla mitt lockiga hår (som jag egentligen har men har senaste 5 åren plattat ut det med fön och plattång).


Så, från brunt rakt hår till blont lockigt. Jag är livrädd!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

sjukt! jag använde EXAKT den där bilden på olsen när jag gick till frissan :) hoppas det går bra!! /Mikaela

2009-10-10 @ 23:23:23
URL: http://salvation.webblogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0