Make Up Store

Jag har blivit helt uppslukad av inspiration från en sminkbloggerska. Linda heter hon och är utbildad hår- och makeup artist och gör de mest otroliga sminkningarna! I hennes blogg kan man hitta steg-för-steg hur man lägger en snygg festmake osv. Imorgon ska jag på en årlig bowling-middag fest och har bestämt mig för att lägga en smokey-eyes makeup och i hennes blogg har jag hittat tipsen och trixen hur man får till det. Idag var jag förbi Make up Store och Åhlens och inhandlade lite nya grejer.

*Primer -perfekt bas för ögonlocken som gör att skuggningen håller hela kvällen
*Svart kajal
*Concealer
*Vattenfast eyeliner för ögonvrån
*Ogonbryns puder
*Svart nagellack
*En Foundation pensel samt en concealer pensel


=1000:-


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0