Mina nya GANT stövlar


Måste jag säga att jag älskar mina nya stövlar!? Alla i min närhet har klagat på mina utnötta tygskor (som jag måste hylla lite för de är nog dom mest bekväma skor jag någonsin haft!) och sagt att jag måste köpa mig ett par stövlar. Men jag har aldrig tyckt att jag passar i det, och eftersom jag har gått på ridskola så känns det bara som man har ett par ridskor på sig. Men sen igår så kom min arbetskollega Mathilda till jobbet med dessa skönheter och jag var tvungen och fråga om jag fick köpa mig ett likadant par. Håll i er nu för dom var fan inte billiga, 2300 svenska riksdaler! Yes du läste rätt! Men dom var världa varenda peng!


Kommentarer
Postat av: sofie

sjuuuukt fina!!!!:D:D:D

2009-10-02 @ 17:20:22
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: isabella

jag MÅSTE veta vart du köpte dem?

2010-12-09 @ 15:35:03
URL: http://isabellakarlstroem.blogspot.com

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0