"Bara Vi"

Igår så mötte jag som sagt upp Bella och Micke för att gå till baren "Bara Vi" som ligger på skånegatan. Vi var där i god tid innan spelningen så vi fick en jätte bra sittplats i fotöljerna samt kunde beställa öl innan det blev kö. Musiken startades strax innan 9 och måste säga att jag är riktigt imponerad av Moe och hans band, good music det där! Lyssna här!

Andra bandet var inte speciellt bra tyckte jag, och lagom in i deras spelning började tröttheten krypa fram och vid halv 11 snåret så började vi vandra hem, dom mot pendeln och jag till min tomma lägenhet. Idag var jag uppe med tuppen för att besöka tandläkaren, ett litet hål hade jag, damned! Sen mötte jag upp mamsi och så åkte vi till mio möbler där jag beställde min nya fina sänggavel.

Om någon timma ska jag iväg och handla mina fina teburkar.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0