"Jag har aldrig..."


Natta och Cilla


Jag och Natta

Helgen:

Fredagen vart en lugn hemmakväll hos mig med Zandra och Sysja på besök. Vi lagade lite kycklingborritos och såg på en jätte gammal vulkan film som vi blev helt besatta av. Efter filmen så gick de hem och jag stupade i sängen, var så trött efter att ha varit hos doktorn tidigt tidigit på morgonen.

Igår efter jobbet kom Cilla och Natta hem till mig och lagade kalasgod middag och drack vin. Vid 9 tiden så begav vi oss mot gärdet hem till Rickard där folk satt och såg på fotbollen. Vi hade med oss en "jag har aldrig" kortlek för att lätta upp stämningen samt för att se hur pryda gänget var, vissa personer var lite prydare än andra kan vi väl säga hehe. Vid midnatt så tog vi taxi till Solidaritet där vi dansade konstant tills jag kom på att jag faktiskt skulle jobba dagen efter så jag gick lite innan dom andra och var hemma vid halv 4. 

Tack brudar för en jätte härlig utgång! 


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0