Ledig dag hos Johanna

Idag så ställde jag klockan för att ringa och boka en ny tid till ungdomsmottagningen för att 1. testa om jag har fått urinvägsinfektion igen då jag fick symtom igår 2. kolla hur mitt blodtryck ser ut om det fortfarande högt.

Fick en ny tid med tyvärr kunde de inte kolla urinvägsinfektion så jag fick ringa vårdcentralen där jag hamna i en 20 minuter lång telefonkö bara för att få svaret "kom in imorgon på drop in för vi har inga tider idag". Damp. Efter de frustrerande telefonsamtalen så åkte jag hem till Johanna i haninge och blev bjuden på god kyckling med bulgur. Efter några timmar vid köksbordet så begav jag mig hemåt och sitter nu i min morgonrock och ser på vänner. Imorgon ska jag, hör och häpna, kanske träna med Martina, får väl se hur bra det går.


Kokad kyckling i soya och matolija samt bulgur


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Okej, men den var super snygg!:)

2009-09-03 @ 20:10:11
URL: http://amandaoe.devote.se

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0