Mysfredag och salsanatt

Igår så var jag ledig. Låg i soffan fram till 2 på eftermiddagen sedan tog jag tag i mitt liv, gick och duscha och gick sedan iväg och mötte syster för att boka tid för hennes tatuering. Blev en lång mysig promenad och en fika på Vetebullen på söder. Syster hittade även en pälsmössa i en second hand butik för ynka 250:-.

På kvällen så kom Martina förbi på middag och efter en massa snack om ditt och datt, idolklipp på tv4.se, klädpanik och några cider så gick vi till Södra teatern där det var salsakväll. Kanon fredag vart det!


Min snygga syster. Vi velade i flera minuter innan vi kunde bestämma vilka fettbakelser vi skulle ta.


Tillslut blev det sockerbulle och en dammsugare.


Yes, hon vet att hon är snygg.



Ingen bra bild men härlig musik ialf!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0