Svett och tårar

Åh så skönt det var att träna! Idag var det riktigt kul då man kunde köra i sin egen takt på konditionsmaskinerna samtidigt som man kunde se på tv, topmodel visades, NICE! Jag föreslog att även träna imorgon med Martina om vi pallar.

Ska strax ner till tvättrummet och fylla på nya maskiner. Har förresten varit hos min underbara läkare på ungdomsmottagningen och haft ett långt snack. Jag frågade om mitt blodtryck (som varit högt senaste tiden) skulle sänkas om jag fortsätter att träna och äta nyttigt, vilket hon sa att det skulle defenitivt hjälpa. Efter 15 minuters vilande så tog vi blodtrycket och denna gång sa hon att det såg jätte bra ut! PUST!

Påtal om blodtryck så har jag bestämt mig för att bli blodgivare, har kikat in några centraler som finns nära mig och om 2 veckor när jag är ledig mitt i veckan ska jag ta mig en sväng förbi där. Säg till om någon vill haka, om vi ger blod så finns det sen när/om vi behöver det. Blod räddar liv!



Kommentarer
Postat av: Bellan

åh nej, jag som svimmat de senaste gångerna jag lämnat blod. vet inte om jag vågar gå nästa gång. puss

2009-09-13 @ 13:26:43
URL: http://bellankrus.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0