Ful-kväll

  
Konstigt nog mår jag bättre när jag ser att även kändisar har sina brister

Kan ni gissa vad jag har för dag?! eller rätta sagt, vad jag har för kväll. Jo en Ful-kväll! det är en sådan kväll (eller dag i andra fall) då jag känner att allt på min kropp är fult! Ansiktet är för finnigt, rumpan hänger, låren är gropiga, näsan för stor, håret är fett ALLT ÄR BARA FULT! Hatar denna deppkänsla som kommer då och då. Den hindrar en att palla vara social med andra människor eller ens våga se kassörskan i ögonen när man går till ica. Som om hon/han bryr sig hur jag ser ut?! men så enkelt är det inte att få bort känslan.. tar några dar och jag hoppas att det går snabbt! Ingen annan som kan känna så ibland?


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0