Juldagar

Så var julafton över för iår också. Från skillt vissa saker så var julafton relativt trevlig. Julklapparna var bättre iår, vi hade kommit överrens om inga presentkort för det blir så tråkigt. Gröt fick man iår som man INTE fick förra året, stor besvikelse när man fick fruktsallad istället. Jag menar fruktsallad på julafton?! Hemgjord eller inte det går inte för sig.

Sov över hos päronen och tittade på tomten är far till alla barnen.

Idag så åkte jag, pappa och syster till farfars grav och tände lite ljus. Sedan dess har syrran och jag jäst i soffan och sett på Enchanted, Madagasca 2 och nu på bröllopsfixarn. Dessutom proppat i oss halva mitt kylskåp till brist på annat.

Imorrn blir det shopping! Måste även lämna in mina skidor på slipning då jag idag såg att de rostat på skenorna.

God jul på er!






Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0