lördag 20/12

Goderkväll!

igår var det dags och säga hej då till jessica som far till sälen-åre-stannar hemma kanske ett halv dygn för att sedan -dra till österrike. Jag och johanna försökte planera ihop att vi skulle överraska med laserdome, men tillslut blev det bara vi 3 så blev väl inte så mycket till överraskning.

Jag var livrädd för vi skulle köra första omgången med massa små killar i 13års åldern. Jag blev skjuten av dom små dvärgarna hela tiden, kanske för att jag lät för mycket och bara gick runt utan att "smyga". Skämigaste var ju när jag stod och sköt en kille 10 skott på raken och tyckte att jag var grymmast på plan när han säger "Vi är på SAMMA LAG!"... Hahaha, dessutom kom jag sist av ca 15 pers. Andra omgången var det bara vi 3 och då gav vi järnet, då minsann vann jag ialf, kanske för inga läskiga små pojkar var med som inte räckte längre än till midjan på en.

Sedan träffa vi lite folk och åt 3rätters på Mongolian restaurang.

Idag så har jag jobbat, jag som trodde att de senaste gångerna jag jobbat varit stressigt var rena rama barnleken jämfört med idag. Lunchen fick man skjuta fram någon timme och att vara någon annanstanns än i kassan var inget att tänka på. stod där fast limmad hela dagen... Fick besök i min kassa av blondis från idoljuryn ialf, en mycket trevlig människa må jag säga då jag hade hjälpt kunden innan med att ringa halva butiken efter ett artikelnummer och jag ursäktar mig ", hej....OJ,,,ehm, ursäkta ni fick vänta" blondis - "nej det är ingen fara" med ett stort leende...

+ kvinnan som är Mäklare från "Nytt Läge", en mycket vacker dam.









Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0